loading...
جــــــــــــــــــدایــــــــــــــــــــی
آق منوچ بازدید : 190 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

جدایی
به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد

چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست . . .

**سایت عاشقانه جدایی**

 

بیخــــــــود منتظـــــــــر نبـــــــــاش…

تــــــــو خــــــودت رفتـــــــی…

دیگـــــــــراز دلتنگــــــــی هـــــم بمیـــــــرم…

صدایـــــت نمیکنــــــم برگــــــردی…

**سایت عاشقانه جدایی**

خاک بر سرِ تمامِ این کلمات

اگر تو از میانِ تمامشان

نفهمی من دلتنگم . . . !

**سایت عاشقانه جدایی**

رسم ” خوب ” ها همین است

حرف آمدنشان شادت می کند

و حرف رفتنشان با دلت چنان می کند

که هنوز نرفته،

دلتنگشان می شوی . . .

**سایت عاشقانه جدایی**

 

آرام بگیر دلم …

تنگ نشو برایش …

مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !

“چیزی بینمان نبوده”

 

**سایت عاشقانه جدایی**

 

او رفت و انتظارش باقیست

پشت قدمش عبور اشکم جاریست

ای کاش بداند که پس از او عمری

در خلوت من همیشه جایش

خالیست…

 

**سایت عاشقانه جدایی**

 

همیشه دروغ گفتن

تلخ نیست

بهم بگو دوستم داری

 

**سایت عاشقانه جدایی**

 

گاه باران همه دغدغه اش باریدن نیست
ز غصه تنها شدنش می بارد ….

**سایت عاشقانه جدایی**

 

  تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطردستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد . . .

 

**سایت عاشقانه جدایی**

 

چقدر نوازش دست های مهربانت خوب است

و من چه زود دلم برای همه چیزهای خوب تنگ میشود …

**سایت عاشقانه جدایی**

 

دلتنگی یعنی خلوت تنهاییت

از آسمون پاییزی ابری تر باشه !

**سایت عاشقانه جدایی**

دلتنگی یعنی

فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !

**سایت عاشقانه جدایی**

کاش به جای دلم گلویم تنگ می شد

هوا نمی رسید و خلاص …

 

**سایت عاشقانه جدایی**

ای کاش روزهای دلتنگی من هم

مثل دوست داشتن های تو کوتاه می شد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 17,704