loading...
جــــــــــــــــــدایــــــــــــــــــــی
آق منوچ بازدید : 160 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

من یه اس ام اس کوچکم

که که ازگوشی صاحبم فرار کردم اومدم بگم

که اون تو رو خیلی دوست داره الان برگردم به اون چی بگم؟

.

.

.

***

خوردن شیرینی خیلی راحته٬ خواندن داستان شیرین هم راحته٬ اما پیدا کردن دوست شیرین خیلی سخته! تو چطوری منو پیدا کردی؟

 

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب

لیز خوردن یک بهانه است تا دستهایی رو که دوست داری محکم بگیری

.

.

نمی دانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ، میگویند حساسیت فصلیست ،آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم.

.

.

اینجا رادیو"دل" است. صدای مرا از عمق "قلبم" می شنوید، این یک SMS نیست، یک "احساس" پاک است که میگوید:عزیزم! بیادتم...

.

.

برو زیر باران هر چقدر می توانی.....
قطرات باران را در دست بگیر.....
هر قدر نتوانستی بگیری.....
اونقدر دوستت دارم

.

.

.

دریا همیشه از من دلگیر است ، میدانی چرا؟ چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم..!

.


.

آروم بشی صدا میشم / نفس بخوای هوا میشم / پناه بخوای خونه میشم / سر بذاری شونه میشم / تو جون بخواه فدات میشم

.

.

اگه بعضی وقتا نمی شنوی دوستت دارم به خاطر سایلنت دلمه نه معرفت کمم

.

.

اسمتو رو دستام مینویسم تا همیشه وقت دعا اولینو آخرین خواستم تو باشی

.

.

یه عالمه گل واسه تو که لایق محبتی , قربون اون دلت برم که خوب و با محبتی

.

.

کی نوشت یکی خوند , باز نوشت بازم خوند , اخر کار اونیکه مینوشت مرد , اما اونیکه میخوند موند , حالا من مینویسم تو بخون , به یادتم همیشه...

.

.

میدونی چرا برات اس میفرستم چون برای 1ثانیه اسمم میاد رو گوشید. و تو 2ثانیه به من فکر میکنی و این 1ثانیه یه دنیا برام ارزش داره...

.

.

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم , پس خوبه از هم جدا نشیم , من کنار تو , تو کنار من , پس نگاه به هر غریبه قدغن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 17,700